close

最近,我很受 chienshannn 一位YouTuber 的啟發。我特別喜歡她有一系列專門邀請各行各業現身說法的視頻。在視頻中,她擔任為主持人並引導來賓談論他們一生中的“選擇”,這些嘉賓們的勵志的故事,果斷的行動和勇敢的決定都非常激勵我。他們勇敢的在人生不同階段調整自己,扮演不同的角色。雖然,他們曾經困惑或是在此時此刻仍然對未來很徬徨,無論結果如何,他們都會接受。

I was really inspired by chienshannn YouTuber. I liked her a series of video of inviting folks from all walks of life particularly. She wasyo as the host, guiding her guest to talk about their “choice” in their lifetime. In her video, i thought I was encouraged by the guests with decisive action and  brave decision. They adjusted themselves being different role in different stage in their lifetime. They had confronted or still have being confused about their life in the future. But they accepted it whatever the outcomes become.

那麼,我可以從視頻中得到什麼收穫呢?或許,我不再害怕做出選擇。當我不知所措時,我並不孤單。即使迷失了方向,繞了路依然能找到另一處的風景。一切都值得一試。這就是茜珊教給我的事。So, What the takeaway points I can get in the video? maybe, I don’t have fear of making choice anymore. I am not alone when I am at a loss. Someone lose his a way but find another trait. Everything deserves a try.

圖片1.png

arrow
arrow

    AnnaYang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()